tisdag

tisdag


okej, på sista tiden kanske jag inte får nått pris i bra bloggning, men har vart och sysslat med lite saker och helt enkelt inte hunnit att slå mig ner och skriva rader här.

I Lördags var jag först och myste lite med bellsan innan jag åkte och tränade med mina kusinz. Det var nyttigt, och träningsvärk fick jag med, välförtjänat. Sen åt jag ihjäl mig på min älsklingsrätt hemma hos dem innan jag försökte trycka på mig mina nya sliiiickade jeans. det gick och det var snyggt, men skönt, det var det icke.

På kvällen var vi ute på platå och platens. Linda raggade upp nån liten 89handbollsspelare som vi var på efterfest hos där det ända roliga var en halv påse sourcream.


På söndagen blev det tacotallrik från nancys hemma hos Bella med henne och micke innan jag åkta o firade min kusin som fyllt 20. På kvällen var det myskväll hos Julia med mina girlies! Efterlängtat och alldeles alldeles underbart.

På måndagen åkte vi hem och jag började packa, och på kvällen åkte jag till frugan och hade myskväll framför pearl habour och två chokladpuddigsburkar med banan och te.

Idag vaknade jag av att emelie ringde och väckte mig vid 11, och efter det spenderades dagen på ikano. Åt tacobuffe på fefferoni med mamma & pappa och sen tog Emelie och jag en shoppingrunda och pratade med jossan. Hittade dock ingenting, förrutom min foundation på halvapriset. bäst att köpa på mig tänkte jag och sparade 145 spänn. Lika mycket som jag gjorde av med....iochförsig.
Shysst att jag berättade alla dessa omåttligt intressanta sakerna, så ni kan göra små noteringar i era almenackor och dyl. Nu ska jag lyssna på the killers & packa. på riktigt. för vet ni vad? snart åker jag!

Inga kommentarer: