torsdag

Min Studio

schplaaaaaaat.

gröt på datorn. Men bara på kanten.

Nu äter jag igen, har inte gjort så mycket annat idag känns det som. Fast nu ljuger jag, jag har lånat symaskinen som vanligtvis står inne på toaletten och börjat på min dreamklänning! hehe, nice tänkte jag. Jag har klippt två av tre bas (6 med deko) delarnaoch sytt första sömmen.
Allt var som en luddig rosa dröm tills jag då skulle klappa i gång gamla bettan. Symaskinen låter som om den ska spy rakt ut på mitt sidentyg. Jag börjar svettas, provkör 100gånger på provlapp och den låter fortfarande som om den ska göra någt riktigt elakt med mitt projket men knölar sig iallafall inte... Första sömmen är bara 10cm och det gick bra, svetten verkligen lacka i pannan, så kanske har jag gjort av med några av de kalorier jag ätit på mig idag. Det ska gå om jag så ska sy resten för hand! SKASKASKA!! (och helst tills imorgon 20.oo. haha!!)


Hängt upp all tvätt i mitt förtillfället kaotiska rum har jag också! Så här har ni alltså min glammiga studio. Dags för rugby! Hej på ett tag!

Inga kommentarer: