onsdag

Så ja. Nu är det uppröjt och färdigpackat. 19,7 kilo är jag nöjd med, nästan så man får plats med ett linne till kanske tilochmed....

På skrivbordet ligger dock en oroande stor hög med kläder, med allt jag ska HA PÅ MIG när jag går igenom säkerhetskontrollerna imorgon. Har ni testat jeans med mjukisbyxor över? Inte jag heller, ännu. Men det blir nog inte så farligt. Vad gör man inte liksom?

Damer, herrar, jag vill passa på att skriva ett tack såhär efteråt till er alla. Jag har verkligen haft 3 fullmatade veckor med bara roliga saker tack vare er! Inte så mycket tid som jag önskat eftersom den alltid rinner iväg för snabbt, men nog så kul! Jag kommer sakna er men vi ses när det ser ut ungefär såhär hemma


nu ska jag smsa emelie och be henne ringa och väcka mig imorgon, annars lär jag garanterat missa bussen.

Inga kommentarer: