tisdag


Äter mina sista pepparkakor just nu. Brytna en gång itu och doppade i mjölk och formade som en blomma ska de vara. Mjölk är det ideala att doppa pepparkakor till, mycket bättre än glögg som gör de alldeles för mjuka för snabbt. Så ni vet.
Börjar få lite mysig resfeberig känsla runt om mig, sitter och skriver mail till hanna och lyssnar på våran låt som spelas överallt just nu, även på min dator. I mina nya hörlurar som är Kalles. Lila wesc och de är de finaste jag sett och ljudet är så bra att man aldrig kommer kunna gå tillbaks till vanliga små pluttar.

Handbolls-Martin är förresten i Göteborg nu i dagarna, känns sjukt lustigt...Men snart åker han med hem och på onsdag börjar vi med träningarn och det ska bli riktigt roligt! I Januari står jag själv i båda serierna för Andrea är i Brazil. gött mos för henne, mest mos för mig.

P. Har du en bulle i hörat? hahohihe!!
Jag. Nej, men du verkar ha en bulle i käften..

Inga kommentarer: