fredag

Fredag kväll

Idag var jag med pappa och simmade 1125 seeega meter. Förutom mig var det säkert 15 andra jultjocka människor som skulle skvalpa runt på 5an & 6an och våga upp klorvatten i ansiktet på mig. Dessutom svalde jag säkert 2 liter eftersom jag bara andas genom munnen, som det polypbarn jag är. Det kanske ni inte vet vad det är förresten?

Imorgon kör jag vidare med brottningsfys med min kusin i Mölby. Vilket bra track jag kommit in på va! Sen är det Hannas födelsedag också så jag planerar ett samtal till österrike. Vad jag saknar den tjejen, och vilket samvete man får för att inte vara där. Känner på mig att det kommer bli make-it-up-to-her big time när jag kommer tillbaks om sisådär 6 days.

Ikväll har jag bara haft hemma kväll, sett på dålig tv och klappat min familj på huvudet typ. Och ätit ostar och vindruvor. +3 vuxepoäng för att livnära sig på ost. med mögel +2 till.

Tänkte klargöra två saker nu när jag ändå håller på. Mitt gamla svenska nummer som ni har, funkar alltså inte alls längre. Det sim-kortet är borta och utgånget. Så ring aldrig mer dit, slöseri av eran tid. Och om ni fått mitt tillfälliga nummer så är det min mammas, vilket innebär att efter onsdag funkar inte det mer.
Nummer två, Alltså på Onsdag em/kväll åker jag upp till Stockholm och torsdag lunch vidare mot Innsbruck. Sen ses vi inte förrän bortåt sensommaren, kära vänner.

Inga kommentarer: