måndag

snacka med en vägg

jag känner att idag krääävs ett obligatoriskt söndagsblogginlägg! Så det är klart att man ar tummen ur röven och skriver då. (fast det visserligen redan är Måndag)
Har precis avslutat ett flertaltimmars långt samtal med Emelie. Hon får alltid veta allt, i kanske lite onödigt petiga detaljer tillochmed. Men finns det någon man kan prata av sig så bra med som henne? naje. God Bless her hade min gästmamma sagt, antar jag.

Appropå, 5 dagar sen flyttar jag. Nice, jag som bara flyttat en gång i my whole life, och det va hit. Förutom när jag flyttade x-antal gånger till mina grankojor i skogen på ett par tre timmar per gång. Med Mariekex och saftflaska, alltid förbannad. Men nu flyttar jag med glädje kan jag medge. Hoppas jag...

Förresten har jag allt fått höra vad mina små sköningar har sysslat med hemma i helgen! Det var ju trevligt måste jag säga. Hoppas att balträningarna flyter på för er ALLA och tips från cochen kan ju vara att inte vara bakis v,a,r,j,e gång. Balgeneralen får ju hålla sig på mattan lite iallafall ;)

Inga kommentarer: