måndag

Måste skriva om Lördag innan jag glömmer bort den! Dagar jag inte skriver om försvinner bort in i dimman tillsammans med allt folk jag träffar och ska försöka komma ihåg namnen på. Nofuckingway. Kommer bara ihåg dem som är starka tiepoängare,och det är inte alla, men tillräckligt. hehe.

Började lördagen lite milt klockan 4-5 med att se på ps. I love you och äta filmjölk. Efter vi vart ute på balen och allt vet ni, hur normalt är det? Så dags ska man stupa. Men jag kände ett litet filmbehov, och ett särskilt behov efter första scenen i den filmen. Bäst ever.
Sen sov jag till lunch och kom 8 min försent till matchsamligen. Fint folk kommer försent försöker jag övertyga martin om, han köper det inte. Snart får jag börja betala straff. in my as. Jag behööööver min ören själv. Så vid halv två åkte vi 2½ milda timmar till München och spelade en skitmatch mot otrevligaste laget jag någonsin sett. Skrikiga och störiga var de, så den matchen kan vi ju bara glömma. Det ända bra var att få se München igen och köpa en mars för 20cent. Annars, nae.

Bestämde oss för att gå och supa bort våra sorger (inte jag då, som har ofrivillig lågkonjuktur) så efter en chicken burger på donken och en snabb runda hem för att styla om GICK Steffi och jag in mot gamla stan. Var på Moustache, bad vibes (där mina saker blev stulna) men det var trevligt och jag träffade svenskarna från flyget!! Nice!! :) Steffi och jag gick vidare till Stadt cafe för att spana efter ett par vattenpoloragg men efter en titt på mobilen så kunde det ses att de var på Hofgarten som vanligt. Gick dit, träffa christian, dansade länge. Steffi tröttnade och gick hem eftersom hon skulle upp tidigt. Jag gick vidare och träffade Dani på Projekt plus någon ny tysktjejkompis som jag självklart inte kommer ihåg namnet på. Sen följde jag daniel nästan ända hem, för "det var ju ändå på vägen" och det var fint och som vanligt.

när jag var hemma igen hade Joanna redan gått upp. ajabaja.
Nu ; träning.

Inga kommentarer: