lördag

Att Göra En Frida

Sitter i sängen och är jävligt trött på saker och ting kan jag lova. Allra tröttast är jag på folk. Folk som skapar en sjukt massa problem för någon så jävla gullig som jag, i utbyte av 5fjuttiga Euro. Alltså, min korthållare med mitt bankkort & försäkringskort blev snodda igår när Viktoria och Jag var på födelsedagsfest för ett par tre vattenpolokompisar på lacopa cobana. Hur mycket nytta kan de ha haft av de korten? Möjlgtvis av de fjuttiga 5 eurona som låg där. Men hur kan någon människa tycka det är värt det, men tanke på hur mycket trubbel jag får? De kan väl sätta in sig själv i den situationen...

Själv satt jag och blev put-on-hold 8 gånger på tjugo minuter klockan halv tre på natten med mastercards internationella huvudkontor där de var så äckligt långsamma att jag undrar om de fick betalt per minut, när de skulle leta reda på min bank. Sen ringde pappa med spärrnummret istället. Fyyyyy fan, nu får jag vänta säkert knappt två veckor på nya kort.
5 Euro upp i röven.

Inga kommentarer: