onsdag

en helt vanlig onsdag

Hej på er. Jag ändrade planen och bestämmde mig för att ta tåget upp imorgon bitti istället och sen raka vägen till arlanda, för kände att hela den här dagen allt skulle gå åt, till allt jag hade o göra.

Träffade Emelie på biblioteket redan vid 10 och vi gick till skolan och lämnade saker och hämtade saker samt sa hejdå till tjejerna. Träffade Cornelia på stan och vi käkade på subway. 30 centimetarn' blev det såklart för båda två. haha, det la sig fint i magen, tur att man hade strumpbyxor!
Just ja! nu glömde jag nästan, På vägen in till stan så råkar stora torget vara halt som snor och jag halkar naturligtvsis MITT PÅ TORGET och går nästan ner i splitt och spräcker min favorit kjol. Fa-a-a-n. Men Cornelia och jag hittade en ny på fandango, en alldeles utmärkt ursäkt för att trotsa finanskrisen tyckte jag...
En sväng på stan och en lila mössa senare träffar jag Robin och klappar lite på honom, samt inkasserar 200 pix. Dessvärre får jag tydligen ingen ränta när jag är bank. jävligt tycker jag. Ska ta ut det i natura när jag kommer hem. Va så säker!
Avslutade dagen med att fika vuxenfika med Sirre på Gyllen, samt köpa godis för 42spänn som jag umgås med just nu. Mycket trevligt var (är) det! Sist sprang jag och hämtade min mp3a av Hagve & handlade present till min gästfamilj.

Nu har jag & Emelie smartpackat som aldrig förut på kvällen. Har handbaget kvar på 8kilo så nu gäller det att tänka till. Dock hamnar jag här vid dotan och tänker på annat, idag känns det inte som om jag har alla pommes på tallriken...

Bjuder på skönaste packnings- & reselåten. Nu snackar vi gamla godingar! Konstigt nog tänker jag på johan tinglöv när jag lyssnar på denna, och det var inte igår jag gjorde det sist.

1 kommentar:

Anonym sa...

frida, det kanske inte är så konstigt att du gör det- det var ju dom som lärde oss lyssna på dessa. eskilstunagrabbarna !hmm.....