måndag

FredagLördagSöndag

I Fredags började jag skolan. Nyuppvilad, och fräsch. Det kan man ju inte påstå att jag var innan jullovet så det var ju nice att visa den sidan igen. Ingen sovmorgon längre dock så var ju tvungen att sova lite efteråt innan jag stack till hanna. Däremellan hann också vickys kanin försöka begå självmord och slå ut all ström i lägenheten genom att äta på en kabel. Stackars kanin, fick fetaste elchocken antar jag. Men lolly jag förstår dig jag hade aldrig klarat att vara burkanin.
Väl uppe hos hanna drog vi på oss reflexvästar och löpte en sväng. Jävligt duktigt, och tugnt. Särskilt i de här bergsbackarna, de har jag inte saknat!
Hanna hade införskaffat sig en ny tv som vi var tvugna att inviga och också nya starka toffeltendenser, som man ibland blir helt jävla förstoppad av!... hur mycket jag än tycker om Dave.

På Lördagen cyklade jag hem och umgicks med mig själv och lite lösgodis jag hade kvar hemma. Sen powerwalkade jag till simmhallen, simmade lite tråkiga meter och powerwalkade tillbaks. Det var skönt men allt annat än kul. Antagligen eftersom alla crawlar utom jag som aldrig lärde mig sånna coolheter. känner mig ungefär som en 50åring på ågatan, eller som en punkare inne på gina tricot.

På kvällen gick vi ut sent, jag drack mega jos med vatten x2, en pytte shot med hanna och en halv esperados. didn't pay a spänn, Och bad inte om nått heller. Snarare tvärtom, vägrade. Därmed kan jag meddela att jag inte använt mitt bankkort en endaste gång & endast gjort av med 34spänn på simmhallen som jag hittade i gamla gympaskor och hyllor och så så det gills ej. Mitt nyårslöfte ser bra ut.
träffade iallafall gamla kära kändisar som tex. Daniel & Joux (som var lite väl glad att se mig). Också George vilket var trevligt. Som den i grund&botten pojkflicka jag är måste jag säga att det är ypperligt skönt att vara ute med dem istället.

Sov som en stock till middagstid runt halv 3. Vaknade dock mitt i natten av att jag dunkade huvudet hårt i väggen. Det fattar jag verkligen inte!! Sjukt osmidigt och tusan vad ont det gjorde. På söndagen städade jag badrummet och spelade match (som jag inte hade en aning om att vi hade förrän 1 timma innan) som vi vann med 12-25. Spelade på riktigt bra, men ur form är jag. Men jag håller på nu iallafall.

nu har jag inte tid o skriva mer, måste ringa hem för min syster har tydligen satt i gång nått himla rykte om att mitt flyg måste blivit kapat av terrorister för jag inte ringt. Ska vi sätta 20spänn på att mamma säger "det hör till rulesen att ringa". (även om det inte finns någon telefon) Nån som sätter emot?

tjuge spänn

Inga kommentarer: