torsdag

nyår

Det blev fin middag med Emelie + Carro och hennes kompisar.
och det blev fest hemma hos Sara Hagve
Det blev kalla strumpbyxor
Det blev krampigt höga klackar...
Sminket gjordes om tre gånger för att bli bra
och vid tolv skålade vi i champange,
lite sådär lagom fusk bruna såklart.

utöver det blev det limo till stan i svart fodral, bästa sällskapet på festen & framför alla min bästa vänninga, strösta blingblingen i öronen och nyårskyss vid tolv...och efter tolv. Nyårslöften och cigarr med en diameter på ett par centimeter. Taxi hit och taxi dit. Tårar. En jävligt lång promenad med Jakob. Slagsmål för vissa, snodda saker. Och sen när jag somnade framåt morgonen 1cm ifrån emelie drömde jag så konstiga saker.
Då var det redan 2009 och allt hade såklart, blivit precis som jag trodde, bara en grej bara-för-att. Men jag ska inte säga att jag inte hade roligt.

Inga kommentarer: