lördag

jos

Har precis avslutat ett dödigt nödvändigt samtal med BellaB. Alla våra samtal är i den klassen av nödvändighet.
Sen skulle jag fira in Lördagen med lite juice, och kom att tänka på en sak...Koncentrat? Vad innebär det? Alltså juice från koncentrat. Jag har alltid flytt juice från koncentrat för det känns så ohälsoamt. Det är mest en fix-idee jag har fått, och idag råkade det vara just juice från koncentrat-jucie men jag ska erkänna att den var lika god som vilken annan plus att man säkert sparade 15 spänn. Fast samtidigt sägs det att man kan se hur en person är som person genom juicen så man får ju passa sig lite...

Tänk om man kommer hem till en kille som bjuder på sånn passionsfruks/äpple/apelsin-juice från tetra, då kanske man borde överväga att vända i dörren. Det är definitivt värsta juicen jag vet. Men däremot lite annanas+apelsin-juice...då...
Förresten vet jag inte varför jag skriver juice, när det heter jos. Svenskt-bonnigt och bra.

Sånna härna kloka tankar får man aldrig ur sig innan klockan 01.00, men nu ska jag gå och lägga mig och precis innan jag somnar ska jag tänka; Jävlar vilket otroligt intressant inlägg jag fick till ikväll.

Inga kommentarer: