söndag

6 på morgonen

nae. om-man-bara-skulle-ta-o-släpa-sig-till-bathroom-smink.
bort.
hår.
bort.
idag blev det en nykter kväll, för vet ni varför då? Om 3½ timma ska vi upp igen och det SENAST. gött mäous. jag ska sova i bussen till münchen, den kan vi betta på. Rugbyn slutade med att England vann mot italien och Irland över Frankrike. men det var ju väntat, säger jag, som spelat rugby i 4½ timma i hela mitt liv. Jag kan mina grejer kan jag lova.

ps. sjukt överskattad utgång idag. ska aldrig gå till hofgarten mera, aldrig kul, bara slemmigt. och sen vattenpolospelarna såklart, de gillade vi, jag och steffi, en gång i tiden. Men nu lämnar vi de äckligt vältränade typerna bakom oss och blickar framåt. Kanske ska jag satsa på dvdfilmer och choklad i sängen om kvällarna istället. Det är inte så dumt det heller.
Idag har jag nog sagt nej ett hundra gånger.
till 14 italienare som vill dansa;
nej. tack. dansa med dom dära kanske? pekar.
till någon typ jag pratade med och helt plötsligt gjorde stryk-fingret på min arm och flyttade sig de 4 cm som gick närmare.
nu-tog-du-fel-tjej-blicken + Frida-glitterblicken + nej.nein.nej. tänk inte ens den ideen.

har varit himla off på den fronten. skönt för mig. det är nästan lika kul att bara liksom; nej. direkt. snällt snyggt men nej. sådär; min pojkvän väntar så nej. dåligt om pojkvänner dock, har det iof. varit sen Erik i nian. Det var tre år sedan. Man kanske skulle bli med på en sån där nätdatongsida, eller sänka kraven lite slash förhoppingarna...Daniel flyger till thailand imorgon appropå ingenting. 3 weeks. ska bli skönt att inte tänka på honom på ett tag! Samtidigt som jag kommer sakna honom, det kommer jag. Ni vet det här inlägget jag skrev om alla fjärlilar i magen man får för några 3-4 veckor sen...det var ju just om honom då kan jag avslöja. Vilket big avlöjande va?! Som om det hade spelat någon roll ur era synvinkalr. Som om det hade spelat någon roll för mig. Fast vi var nog det finaste oseriösaste seriösa jag har haft. Bara så. Haft. Dåtid. Det är såklart inget mellan oss, kan jag förtydliga.
på alla hjärtans dag ska jag köpa rosor till mig själv & berätta hur himla sötis jag är.
nu ska jag dock sova, om det inte var det där jäkla sminket. Ska bara släpa mig bort till badrummet.....sen.............

Inga kommentarer: