lördag

hälsningar från snyggflikka90

Sitter och kammar håret & ska hoppa in i duschen straxt. Min festfria helg gick inte helt i lås, utan ikväll ska vi ut med handbollstjejerna och dessutom Jakobs kompis Clemens plus lite random folk. INTE Jakob dock, det får ju blir ett så kallat Sadface på det.
För er som glömt hur jag ser ut kommer här en alla-hjärtans-dag-hälsning från min senaste portfolio. De som inte tycker jag är skönheten i familjen kan ju ta kontakt med mig så vi kan disskutera saken närmare.



Förresten var jag på stan och verkligen försökte köpa något till mig själv i present och sedan be dem att slå in det i affären, hehe, bra tänkt tyckte jag! tror ni jag lyckades? Inte. Konstigt tyckte jag, känner inte igen mig själv! Kan inte shoppa! Inte ens på Zara slåg jag till på nått, fast jag t.om. provade saker. Kanske beror det på att min föda i stor del har bestått av snickers mini och att jag kände mig lite tjock...kanske...ska lägga det på minnet till nästa gång!

Så dagens tips från coachen; Ät inte bara snickers som föda när du ska gå och shoppa.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAAHAHAHA joo jag tycker faktiskt att du är skönheten själv! om inte annat så måste man ju faktiskt bjuda på sig själv lite. Hade du en bra alla hjärtans dag? Saknar dig där borta! Puss.