måndag

What takes you so long?
Tänkte på en sak, har ni någonsin ätit en chokladkaka på något annat sätt än ruta för ruta, rad för rad? Alltså bara bitit i den som en macka! Måste testa det nästa gång, känns som om det lär smaka godare....mycke godare!

Ikväll var jag hos doktorn, och det gick rätt bra. Har något virus trodde dem men inte halsfluss. Men känner mig så konstig, som om något äter upp mig inifrån, eller snarare små knaprar! Och om det är mina muskler som äts upp nu då får jag mer eller midre panik. Blir iallafall att stanna hemma imorgon med, sen får vi se. Fast det är sååå tråkigt. Har läst så sjukt mycket bloggar idag, bara för att jag inte har något annat för mig. Och gu va tråkigt, ta tillexempel Elin Kling som har dessa förinställda inlägg där det bara står; dagens nätfynd. Okej, man får väl unna henne semester men bättre att skriva; hejhej tatt semester gå ut i solen med er i en vecka så hörs vi.
Eller?! Har jag fel? nej.

Inga kommentarer: