lördag

tjenatjena

men hej. igen. behöver jag säga att jag är dödligt oinspirerad att skriva blogg? Eller har ni listat ut det själva? kan ni inte bara tryyyyyyyyyyyyyyyyycka ur er en kommentar typ;

hej sitter just nu och äter skogaholmslimpa med smör, fan vad fint det är, det skulle du nog byta bort en hel del för kan jag tänka? förresten, sluta träna sa mycket! du kommer se ut som en man pa beachen.
pusspuss

Okej, da kan jag kontra med att rugby, det är nog det roligaste jag vet just nu. Imorgon ska vi se pa nagot mästerskap pa irish pub med killarna. det är sa nice, de är köttbitar hela högen! ah, imorgon kommer bli sa kul!
idag var jag med gästfamiljen och at pa grekresturang. lax. gött. Lax har blivit min nya spaghetti och köttfärssas. Jag äter det jämnt ute! jämnt! När jag var yngre och pa semester brukade det reta Kalle nagot sa otroligt att jag bara at köttfärssas eftersom han själv var nagot slags finsmakare. själv brukar jag inte ta ut svängarna sa mycket, majs & annanas & gurka med gräddfil är nog det godaste jag vet. Tacochips kan funka, med ostsmak, när man vill krydda tet' lite.
förresten skickade martin hem mig fran träningen idag. fy-fan vad tjurig han är. Han är som en liten 14arig tonaring som inte kan ha fel. Det rakar jag ju ocksa vara tyvärr, fast den här gangen hade jag rätt och han fel och nu är det ända han som kysser mina fötter, för annars har han ingen malvakt i München pa söndag. ha-ha-ha.

nae nu kan det nog räcka. imorgon tänkte jag kila en sväng pa stan efter att ha städat och tvättat och sannt. förresten, idag tog jag fram conversen! har haft varväder hela veckan och jag har solat pa terassen vid lunchtid. har ni ocksa gjort det? och pa eftermiddagen har vi akt skidor i backen. och pa kvällen har jag tryckt träning och pa natten har jag vart ute och sa gar det runt och det är himla roligt maste jag säga :) däremellan äter jag precis vad jag vill, alltsa onyttigt och sannt, för med 18timmar sport i veckan räknar jag inte kalorier längre. det har jag iof. aldrig gjort...
anyhow, igar at jag bläckfisk men annars är allt som vanligt. dags att sova, imorgon kör vi vidare pa 12 dagars lovet. saknar er! pusspuss!!

1 kommentar:

Anonym sa...

pärlan, börja blogga mer! det är så kul o läsa! saknar dig som ingen annan.. du är ju min milda tia:) pusslove