torsdag

Sitter ute på altanen och lapar i mig lite sol i en hög av täcken och kuddar. Tänkte jag skulle få lite frisk luft och lite rosor på kinderna ungefär ett datorbatteri. Bra mätning av tid där...

En posetiv sak har iallafall de här 4 sjuka dagarna haft med sig, en riktig bra spellista! Riktigt bra! Ska ta och ladda över den på mp3n straxt och också ta lite av min gurgel-medicin. Dock är inte gurgelmedicinen riktigt optimal eftersom jag knappt kan andas med näsan så kväver jag mig själv när jag står där och gurglar och det slutar nästan jämnt med en medicin-kallsup. Fast smakar ungefär som en fishermen-shot. hehe...

Nu kom det en katt. Förresten kan ni ju få ett kik av våran snöbelagda trädgård nu när jag ändå sitter här...
high-definition-pics!

och NU fick jag precis paket på posten från mamma <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin blogg :)
ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?
om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)
ha det super!