måndag

if not now, then where?

godmorron! nu sitter jag i min säng och har precis ätit lunch. verkligen suger ut allt bra ur mitt lov just nu, mmm-mmmm.
Till mamma; Om man tittar ut genom fönstret ser man lite småträd som sticker upp på andra sidan gatan, bakom det så kommer der upp en stor gran i grannens trädgård och bredvid den ser man också grannes hus som har halvmåne format tak. Bakom detta har vi mina små alpberg, men snö på.

Mamma tycker jag ska börja skriva om lite mer intressanta saker så jag hoppas hon & ni njuter av den höga graden av intressanthet.

förlorade matchen igår i München. Jag och Andrea spelade halvkasst första halvleken och i andra spelade jag bättre. Det är så skönt att hon är tillbaks, det måste jag verkligen säga!

Så pratade jag med bella över msn igår. Eller jag pratade och Bella skrev. Det är så roligt, som om man pratar med datorn utan att få svar. Fast det är nice att inte behöva skriva.


Nu tänkte jag tvätta, sen tänkte jag duscha och sen tänkte jag cykla långt. Till Zara typ. Klämma och känna lite. Har inte shoppat på dölänge....Får se hur det går. Sen när jag vaknade imorse fick jag jätte stora cravings på mina jeansshorts, så mamma om du läser, de måste komma snart! OCH mina linnen från MQ som man knyter som en rosett runt magen och är veckade där nere utan band. Det blåa och det svarta. De måste hittas....har ingen aning om vart de kan vara. Kanske kan min lillasyter hitta dom när hon kommer hem någon gång ifrån stockholm...När kommer du hem? Det skulle vara roligt att språkas lite med henne också. Lilla syster kanin, keep in touch. Gud ett sånnt intressant inlägg. Time to get going...

Emelie vi rings ikväll?

ciao!

Inga kommentarer: