onsdag

MED EN ENKEL TULLIPAN PÅ MIN NA-NA-NAMNSDAG, JAG HAR DEN ÄRAN, JAG HAR DEN ÄRAN ATT GRATTULERA!
tullipaner till alla som heter Frida. Så det blir ju ungefär jag, lyckan, pettersson, och det var nog alla. Se vad snabbt det går, nu är det redan 18e Februari och det betyder att februari går mot sin ända och det betyder nytt studiebidrag vilket ungefär är hur jag räknar mina månader. Fast Februari är en så rolig månad för alla (studenter) är lediga så jag vill inte riktigt att den ska ta slut.

Idag har jag spenderat den här otroligt spännande dagen i sängen och sen i badet och sen i soffan. Verkligen upphetsande. Är så omåttligt trött på att vara sjuk så att imorgon bestämmer jag mig för att bli frisk efter lunch ungefär. Jag blir mer eller mindre tokig av att missa så mycket träningar! Men sak samma, nu ska jag fira med ett kexpaket och girls of the playboymansion och tänka mig frisk. Vi hörs och glöm inte att lyssna på Johnossi låten här under!
ps. på grund av min saknad av symaskin och mitt växande behov efter att sy bjuder jag på mina allra allra bästa inspirationsbilder. Och de är inte dåliga, utan de allra bästa!

1 kommentar:

Anonym sa...

shiiiit gaaah den där klänningen vill jag haa! sjuk snygg. venm har gjort den? kanske kan hitta isperation till balklänning från andra klänningar... pusss miss yah// ölla