måndag

MEN HEEEEEEEEEEEEEJ

hej mina pearlies. Tänker inte skriva sa langt för det har jag redan gjort pa laptopen och det lägger jag nog in imorgon ska ni se. Men jag har hunnit med att flytta, alltsa fatt en ny familj, ga pa underbar universitets bal, massa handboll och ett tusen tva hundra andra saker. Och vet ni vad? det är sa himla otroligt bra här nu att jag rent ut sagt kan säga att den här svenskan är riktigt lycklig i öster riket. Det hade jag aldrig sagt för en vecka sen.
Okej, nagra saker;

Emelie, när kommer du hit?! Snart? saknar dig!!
Pappa, ta och ring mig är du gullig. saknar dig ocksa.
resten, hoppas ni har det sa himla braaaaaa!

har precis ätit jätte god fransk fisk/mussel-soppa, nu ska jag duuuduuscha.
vi hörs snart!

1 kommentar:

Anonym sa...

frida. alldeles alldeles snaaart! skönt att höra att du har det bra. vart lite orolig även att jag vet att du klarar dig. en universitetbal låter GRETA-GREAT! frida, ring snart någon dag - du vill inte veta om en sak du har gått miste om att veta - jag med, tills jag fann det och fickr edapå det med egna ögon - senast idag. beleve it or not. its true. vbad det gäller . får du veta på samtalet. see you babe <3