söndag

Söndagsinlägg, lite för sent med tanke på skola imorgon, men jag bara hamnade i sängen efter jag hade badat och det är för kallt att gå upp vilket jag måste göra och borsta tänderna och sååååånnt.
Sitter och spanar massa bilder på studivz som typ är som facebook för österrike-schweiz-tyskland och mig. Himla roligt.
Imorgon startar skolan igen. Kuuuuueeeel, dags att sluta äta chokladflingor till frukost och ligga i sängen hela dagarna. Det kommer nog bli lite tugnt men va tusan...Så jobbigt är det faktskt inte och min kropp kommer nog inte må dåligt av lite havregrynsgröt med äpplen istället. Jag hade ju som nyårslöfte att inte småäta ihjäl min killer-body, men det var helt enkelt för tråkigt. Får väl lägga mig på mellanmjölks-body...om inte annat!
Idag har jag gått promenad i sjukt fint väder med Silvi och bakat en kaka. Den var mycket uppskattad ska jag säga. Inte så konstigt, här är de sjukt dåliga på kakor...den bästa de vet är typ chokladsockerkaka med aprikossylt, det hör väl vem som helst att det inte går ihop!?
Visade vad den svenska standarden låg på med en kladdkaka med mars-glasyr. Sverige kan tacka mig för ett sånn bra representation!
Nu, Godnatt!
Favoritlåt

Inga kommentarer: