lördag

okej.
nu försvann ett helt långt inlägg och det var ju syyyyynd. Nyper mig i armen för att inte bli jävligt irriterad. Det stod iallafall om att vi var ute en sväng igår jag steffe och Andrea och sen träffade jag Carli och då släppte jag inte honom många sekunder kan jag lova. Eller han mig, eller både och...och om det var smart eller inte kan vi disskutera om sisådär ett par weeks.

Och sen stod det om min SJUKT skumma dröm som Bella väckte mig ur imorse. Jag var tvungen att rädda en döende shettlandsponny som hade rivit upp hela sidan på magen så man såg hjärtat ochtarmarna och allt så då skulle jag sy ihop det med en nål som pappa gav mig men jg tycke den var för tjock och sen sydde jag in ponnyn i MIN HANDLED så att den skulle överleva. Och det gjorde den alltså. Och jag hade en (plötsligt) pytte liten shettlandsponny insydd i handleden där man brukar ha klockan alltså, som jag gick runt med, men den syntes inte så mycket.

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon!!! fy. stressa att sova, yeah va smart. bra inlägg med, bra svenska.
ps. va på bio ikväll med martin såg en film om Nixon. INTRESSSSSAAAANT! 4 vuxenpoäng för politisk film.

Inga kommentarer: