torsdag

Dance a night in my shoes and then we'll see
wow, vad det snöar nu. Bara för någon dag sen var Hanna och jag påväg på cykelutflykt med picnic i shorts och vårskor och nu snöar det på ordentligt. Man vet aldrig här...som pms-humörsvängningar.

Kom hem från rugbyn ganska nyss. Är ganska slut. Särskilt efter att jag måste cykla upp för det här ganska branta berget som avslutning. Fast det är tur att det är lite tryck ändå, för den här veckan när det är lov rör jag inte på röven jätte mycket i onödan måste jag säga, och dessutom är det ingen handboll för hallen är stängd. yeaaaah.

Hanna och jag var en sväng på Zara på eftermiddagen. Köpte mig en jätte fin sak... som jag inte vet vad det heter på svenska längre...Skulle egentligen köpa en kofta på rean som jag dregglat efter sen sist jag tog mig en sväng på dödsshopsyndenscitycentrum men den hittade jag inte mera. Var väl nån brud som var hetare på gröten...och jag brukar ända vara i spetsen när det gäller sådant.

Ja, och vad ville jag egentligen säga mer med det här inlägget...
inte så mycket. nu ska jag skriva till jaykob. ciao pearls!

Emelie; gå inte och lägg dig så tidigt, jag ringer imorgon.

my favorit pic

Inga kommentarer: