fredag

hello mina vänner och obekanta! Nu har jag inte skivit på länge och det har hänt massvis! Tyvärr hände det också att jag fick ett vykort av min mamma som gjorde mig oooootroligt oinspirerad att blogga. Vad det stod? Det är bara för pinsamt att skriva, jag skulle tappa 50% av min vänskapskrets och bara Malin skulle förstå. så. som fotnot tillägger jag dock att jag älskar min mamma. så.

onej jag måste köra punktform annars blir det grötigt.
  • maskeradutgången var DÖDLIGT LYCKAD! alla tyckte jag var skönast i stan och det var jag med. Dock finns det ju en som är skönare och det är ju britta palm eftersom det var en copy cat. Så crreeeed dit, men jag har verkligen kännt att jag måste få klä ut mig till rubix kub innan jag dör eller blir gammal. haha.
  • I onsdags var det omänsligt bra väder så Tamara och jag stack till patchak ofer och tyckte lite i backarna och solade plus åt pommes med ketschup. Dock tryckte jag för mycket i första åket och i den branten var det lägligt nog en isfläck som bara ropade på mig att jag skulle komma och krasha så hårt jag kunde. Så jag gjorde ju det såklart snäll som jag är och gjorde mig döilla i axeln. plus att jag fick ett blåmärke stort som finland på låret. Dock åkte vi ju såklart vidare hela dagen när jag ändå hade köpt ett himla liftkort för 150spänn.
  • detta betydde ju såklart att när jag försökte greppa en handboll på kvällen höll jag på att börja gråta. så ont gjorde det!
  • idag var det dock bättre och jag hade bara en lektion i skolan sen var jag hos huddoktorn som sa 1 månad till, sen är det nog klart :) gött! Sen sa hon också att jag har järnbrist och måste äta piller, det är därför jag är så trött! Nu kommer mamma säga; vad var det jag saaaaa. Men det är inte sen sverige,utan färskt, så var inte det i de första testerna antar jag för då borde hon ju sagt det. Så nu har jag 100 dagar med tablettz.
  • just ja, fick svar på det där smset vet du malin ;)
  • Sen åkte jag på rugbyträning "ta det lite lugnt bara" och det gjorde jag också! Jätte duktigt, gjorde mig inte alls illa i axeln. Men dock snubblade jag över den minst killen i laget och vrickade foten som tusan. krack sa det. suuuuuuuuuuuuuuuuur var jag.
  • nu har jag ätit kalla potatiar, lagt i tvätt i tvättmaskinen och lindat foten och ska sova. känner att jag har ett litet oflyt på g just nu...bestämde mig precis för att hoppa över tyskan imorgon eftersom 2a & 3e lektionen är håltimma för mig, men det får jag väl? När jag har järnbrist en trasigaxel och en vrickad fot? lätt att jag får.Nu ska jag sova till klockan tio. chokladpeng till alla som orkade läsa detta.

Inga kommentarer: