tisdag

välkomna till tevåheundräförrtyoschätte inlägget.

åh nu trodde ni nog att jag hade gått och grötat ner mig i mitt misslyckade sms och typ gått iväg och vandrat på tågrälser och lyssnat på kent eller så, men nej. Jag har verkligen haft för mycke saker för att skriva här. Men nu sitter jag på badrummsmattan och tänkte att innan jag åker till BAUHAUS kunde jag ju skriva en rad eller två eller tre eller..

I Söndags var jag uppe tidigt och åkte och kollade på Vickys simtävling. vad gulligt av mig..Sen var jag dock så trött att jag låg och gnydde i min säng en halvtimma innan träningsstart att jag verkligen inte orkade åka och spela rugby. Men det gjorde jag ju såklart och det var lika roligt som vanligt. MYCKE roligt.
Sen åkte jag snabbt till hallen och tittade på tjejernas match som gick åt h.vete. Men så ereeeee ibland. Efteråt såg vi en till match och sen cykla hela vägen hem. Långt.Brant. Försökte fokusera på majsskålen jag skulle äta när jag kom hem.

Igår började jag med min maskeraddräkt. Och det var inte världens lättaste. Var och letade efter kartong i hela Innsbruck men hur bra gick det? Dåligt. Sen träffade jag Jeremy som gav mig lite insidertips och tillsist så kom jag hem med en hel hög kartong. Så pysslade jag halva natten igår och idag är det alltså stor maskerad-karneval-festdag och ikväll ska vi ut mig tjejerna i laget och jag hoppas jag blir färdig med min verk. Nu ska jag kila och firra lite mera svart tejp, som retligt nog tog slut. Jag och Tami skulle egentligen stuckit och åkt skidor efter skolan men det snöar så dant här nu, får bli imorgon. pusspuss

Inga kommentarer: