fredag

Har precis språkats med min partytiger hemma i sverige och gjort lite italien planer för i påsk. Fasen vad kul det ska bli! Undra vad mer vi ska hinna med...Wienna?

Eftersom jag har bestämmt mig för att jag är frisk nu så är det hög tid att sätta lite fart och bege mig mot träningen. Måste klappa tjejerna lite på huvudet och så, men jag hoppas att jag slipper undan match i helgen. Själv är jag ensam hemma idag ikväll imorgon. GPappa är i USA, Gmamma är på släkt-30års fest och Gbrorsan är hos någon kompis. :) Så tänkte gå ut läääänge utan att få dåligt samvete alls. hehe, om jag orkar. Får se vad Carli hittar på ikväll?

Jag har egentligen ingenting att skriva idag. Käkar lite youghurt med annas banan och hallon just nu, tagga tagga tagga. Egentligen är jag sjukt otaggad på att ställa mig i målet men vad tusan ibland får man ju bara offra sig...
Ikväll ska jag skriva mail, glöm inte det nu Frida.

got to go! PUSSS

1 kommentar:

Anonym sa...

vet inte om det blev någon partytiger med mig igårkväll - men hade kul. hur var din kväll?<3