tisdag

titta, tre kommentarer gör mig heeeeelt varm i hjärtat. tjejer, ni är så söta!

nu ska jag berätta nått, från träningen idag...
jag pratade med emelie i telefon innan så jag blev lite sen, men bara tre minuter. Emelie firra teorin idag GRATTIS TILL HENNE!!!
iallafall, jag råkade vara ända tjejern på träningen idag ihop med 35killar, med min 4½timmas rugby-kunskap/önvning tänkte jag att det är ju bara o köra. Så skulle vi göra några nya övningar och bära folk på ryggen. Jag fick en av de mindre...Sen skulle vi tackla alla de andra paren och jag bara flyger med killen där bak rakt på konstgräset, som är svinhårt, rakt på höger knät. schmack, med killens på ryggens tygn plus den andra tackel-killenstygnd, och ATT det blödde. och jag var verkligen tvungen att gå av lite, sen körde vi ny övning, så tacklade jag någon och tog hela smällen på knät. igen.

Sen spelade vi, det gick JÄTTE BRA. Alla 35 små köttdjur tyckte jag var skit duktig och klappade mig på axeln allihopa, för jag gjorde touch down. göttt. Lite senare löper två killar in i varandra 2 meter framför mig. Då sa det smack på riktigt och en bröt näsan och en knäckte ögonbrynet och antagligen hjärnskakning på båda. Bara sådär 2 meter framför. Tur att sjukhuset ligger 25 meter bort...
Och jeremy sa, men sådär gör vi inte med dig Frida. ja det är fan bäst tänkte jag.
george undrade om jag tyckte att det var en härlig sport, det tyckte jag såklart.
Så avslutade jag med en ny tackling på det jävla knät och nu sitter jag här med ett köttat knä med förband och undrar vad fan jag håller på med :) men det är roligt, det är så himla roligt!

nu ska jag gå ut tänkte jag. får se hur långt jag kommer. imorgon blir det backen! hejaheja

Inga kommentarer: