tisdag

I learned the hard way that they allways say things you wanna hear.
okej mina kära, jag ska väl skriva något om den här omåttligt intressanta dagen också. Bara för att!
Vaknade väl vid 12-1 någon gång och var rätt risig. När jag vaknar mår jag alltid sämst! Verkligen uteliggarskick. Åt iallafall healthy-smoothie-frukost i lugn och ro eftersom min gästmamma och bror sov middag. hehe.

Sen försökte jag duscha mig frisk eftersom jag var helt inställd på att kötta lite rugbyträning på kvällen; det gick ju bara inte att missa tänkte jag i min feber-dimma. Sådär runt kvällskvisten klarnade det iallafall för mig i huvudet och jag kom på att eftersom det snöat ordentligt hela dagen lär det inte varit någon träning! Tuuuuuuur, behövde jag inte hamna i det samvetskvalet. Dock fick jag också avboka min och Steffis hofgartenkväll ikväll, inte roligt.

Vad gör ni hemma då på lovet? Jag är lite extra nyfiken på vad Samuelsson sysslar med faktiskt. Blir väl en signal dit imorgon kan jag tänka mig.
just nu har jag en klassisk sjuk/ledigkväll med fashion-tv och något onyttigt. Idag blev det en jordgubbssyltmacka. mmmmmmmmmmm. anteckna eller dö.

Annars laddar jag ner cdskivor i stil med; love songs, just great love songs, mega make out hits. Försöker jag säga något till mig själv?

i brist på andra bilder på den här smittohärden kallad mig själv kan ni få ta del av bilder av snyggt hår, för det har jag med.

Inga kommentarer: